سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان در نظر دارد ، تهیه ، نصب و راه اندازی دوربینهای مدار بسته خود را طبق مشخصات مندرج در اسناد مناقصه عمومی به شرکت واجد صلاحیت واگذار نماید ، لذا از واجدین شرایط دعوت به عمل میآید از تاریخ انتشار آگهی تا ساعت ١۴ مورخ ٩۶/۵/٢۵ جهت شرکت در مناقصه و خرید اوراق مناقصه و ارائه پيشنهاد به دفتر سازمان مدیریت پسماند واقع در بلوار بدیعالزمان ، پشت ترمينال سفيد آبي ، خیابان امداد ، مراجعه و جهت کسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن ٣٢۶٧٩٠١٠-٠٨١ تماس حاصل نمايند .
(شرايط شركت در مناقصه)
١- واریز مبلغ ٢٠٠.٠٠٠ ریال جهت خرید اسناد مناقصه نزد بانک انصار شعبه مرکزي همدان به شماره ٣٣١٠٠۴٣١١۵٣۴١۶٩٠٠١ بنام سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان .
٢ - شرکت کننده در مناقصه ملزم به واریز مبلغ ٣٠٠.٠٠٠.٠٠٠ ریال به عنوان سپرده شرکت در مناقصه به حساب شماره ٣٣١٠٠۴٣١١۵٣۴١۶٩٠٠٣ بنام سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان میباشد .
٣ – ضمانت نامه بانکی و یا اوراق بهادار نیز به عنوان سپرده شرکت در مناقصه قابل قبول میباشد .
۴- مهلت قبول پیشنهاد و تحویل اسناد مناقصه به دبیرخانه سازمان از تاریخ انتشار این آگهی تا ساعت ١۴ مورخ ٩۶/۵/٢۵ خواهد بود .
۵- پرداخت کلیه کسورات و هزينههاي قانوني و نشر آگهي به عهده برنده مناقصه خواهد بود .
۶- سازمان مدیریت پسماند شهرداري همدان در رد يا قبول یک یا کليه پيشنهادات مختار خواهد بود .
٧- تاریخ بازگشایی پیشنهادات ، مورخ ٩۶/۵/٢۶ در کميسيون معاملات سازمان مدیریت پسماند خواهد بود .
سازمان مدیریت پسماند شهرداري همدان