سازمان آمار و فن آوری اطلاعات شهرداری همدان در اجرای بند۴ مصوبه شماره١٠٩ هیئت مديره در نظر دارد ، تامين نيروي انساني قسمتی از پروژه GIS و همچنین تنظیف ساختمان اداری سازمان وسایرموارد را از طریق مناقصه به پیمانکار واجد شرایط و داراي صلاحيت از اداره كار و امور اجتماعي واگذار نمايد. لذا از پيمانكاران واجد شرايط دعوت به عمل مي آيد جهت دريافت اسناد مناقصه به آدرس همدان – خيابان شریعتی– نرسیده به چهار راه شریعتی – بالاتر از مسجد حاج احمد سازمان آمار و فن آوري اطلاعات واحد اداري و یا به سایت hamedan .ir مراجعه و اسناد مناقصه را دریافت نمايند .
خلاصه شرایط مناقصه:
١- مهلت ارائه پیشنهادات :١٠ روز پس از انتشار آگهی (١٣/٠٢/٩٢)و ٢۴ ساعت قبل از اتمام مدت آگهی می باشد
٢-کلیه متقاضیان شرکت در مناقصه باید مبلغ ٠٠٠/٠٠٠/٢۶٠ ریال به حساب شماره ٢۴٠٠١٢۴٠۴۶ بانک تجارت شعبه مرکزی واریز نمایند و یا به صورت ضمانت نامه بانکی به عنوان سپرده شرکت در مناقصه حداقل به مدت٣ ماه در پاکت الف وتایید صلاحیت اداره کار در سال جاری ،اساسنامه،آگهی آخرین تغییرات ، رزومه شخصی و سوابق کاری و مدارک فنی و تخصصی (تمامی برگه های اسناد مناقصه با مهر و امضاء صاحبان امضاء مجاز)را در پاکت ب و قیمت پیشنهادی را در پاکت ج قرارداده و به دبيرخانه سازمان به نشانی همدان – خيابان شریعتی– نرسیده به چهار راه شریعتی – بالاتر از مسجد حاج احمد سازمان آمار و فن آوري اطلاعات واحد اداري تحويل نمايند .
٣- سپرده نفرات اول و دوم تا هنگام عقد قرارداد نزد سازمان آمار و فن آوری اطلاعات باقی می ماند.
۴- در صورتی که نفر اول از عقد قرارداد خودداری نماید سپرده ایشان به نفع سازمان آمار و فن آوری اطلاعات شهرداری همدان ضبط و بانفر دوم نیز به همین نحوه رفتار خواهد شد .
۵- سازمان آمار و فن آوری اطلاعات در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار است.
۶- کلیه هزینه های آگهی بر عهده برنده مناقصه می باشد.
٧- ساير اطلاعات و جزئيات مربوط به مناقصه در اسناد مناقصه مندرج است.
٨-به پیشنهاداتی که فاقد سپرده ،مخدوش،مشروط ویا بعد از تاریخ مندرج در بند ١ ارائه شود هیچ گونه ترتیب اثری داده نخواهد شد .
سازمان آمار و فن آوري اطلاعات شهرداري همدان