سازمان فناوري اطلاعات و ارتباطات شهرداري همدان بنا به درخواست اداره رفاه و خدمات عمومي شهرداري همدان در نظر دارد بمنظور ساماندهي تردد آژانس هايي که خدمات سفر هاي درون شهري و برون شهري کارکنان شهرداري همدان را انجام مي دهند.سامانه نرم افزاري ويژه اين موضوع بصورت تحت وب و موبايل تهيه نمايد. بنابراين از تماميشرکتهاي فن آور، دانش بنيان مرتبط با حوزه توليد نرم افزار و شرکت هاي نرم افزاري که داراي گواهينامه انفورماتيک از دبيرخانه شوراي عالي انفورماتيک مي باشند و محصول آماده يا توانايي توليد سامانه اي مطابق با موضوع فراخوان را دارند دعوت ميگردد؛ از تاريخ انتشار اين آگهي به مدت ١٠ روز تا تاريخ ٩٨/٠٩/١٢ نسبت به ارائه شرح خدمات محصول توليدي(در صورت وجود محصول) يا طرح پيشنهادي ايجاد سامانه مورد تقاضا همراه با مدارک و مستندات مربوط به توانمندي هاي خود از طريق پست الکترونيکي و به آدرس پست الکترونيکي info@hamedan.ir اقدام نمايند.
ضمائم درخواستي:
١- تصوير آگهي تاسيس، تغييرات، تاييديه ثبت شرکتها و اساسنامه شرکت
٢- ليست سوابق کاري مرتبط شرکت و تصوير رضايتنامه از کارفرمايان قبلي
٣- تصوير گواهينامههاي معتبر اخذ شده (به نام شرکت)
۴- نمودار سازماني، کاتالوگهاي عمومي و هرگونه اطلاعات ديگري که بتواند به بهترين وجه تواناييهاي متقاضي را جهت انجام پروژه نشان دهد.
۵- شرح خدمات محصول توليدي(در صورت وجود محصول) يا طرح پيشنهادي ايجاد سامانه مورد تقاضا
اطلاعات تماس:
براي کسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن ٣٢۶۴١٠٠٠-٠٨١ (داخلي١١٢)تماس حاصل نماييد.
همچنين ميتوانيد به وبسايت شهرداري همدان به آدرس www.hamedan.ir مراجعه فرمائيد.
ساير توضيحات:
شهرداري در رد يا قبول پيشنهادات مختار است.
براي مشاهده ساير اطلاعات جهت شرکت در فراخوان و شرح خدمات مورد نياز سامانه نرم افزاري مذکور فايل ضميمه را دانلود کنيد.