سازمان مديريت حمل و نقل بار و مسافر شهرداري همدان در نظر دارد نسبت به (ارائه خدمات مکانيکي: در قالب يک قرارداد)، (خدمات تعميراتي و سرويس کاري شامل سوله هاي صافکاري، نقاشي، آپاراتي، رادياتورسازي، جلوبندي سازي، آهنگري، تعويض روغني: در قالب يک قرارداد) معاونت اتوبوسراني و پايانه هاي مسافربري واقع در سايت تعميرگاه و توقفگاه معاونت اتوبوسراني و پايانه هاي مسافربري به مدت يک سال شمسي از طريق مناقصه به افراد حقيقي و حقوقي واجد شرايط واگذار نمايد.
خلاصه شرايط مناقصه :
١- ارائه مجوز فعاليت بهره برداري مرتبط (جهت افراد حقوقي) و جواز کسب مرتبط (جهت افراد حقيقي)
٢- شرايط اختصاصي و نرخ هزينه تعميرات و اجرت کار هر کدام از امور تعميرگاهي فوق الذکر، بر اساس نرخ پيشنهادي طبق اسناد ( مناقصه) پيوست مي باشد.
٣- متقاضيان بايستي مبلغي را به عنوان سپرده شرکت در مناقصه بابت ١- واحدهاي مکانيکي (١و٢) مبلغ ۵٠.٠٠٠.٠٠٠ ريال و ٢- واحدهاي تعميرگاهي(صافکاري و نقاشي- آپاراتي، رادياتورسازي، جلوبندي سازي و آهنگري- تعويض روغني و سرويسکاري ) مبلغ ۵٠.٠٠٠.٠٠٠ ريال به صورت ضمانت نامه بانکي( در صورت ارائه ضمانت نامه عنوان بدين صورت باشد: ضمانت نامه شرکت در فرآيند ارجاع کار) و يا واريز نقدي به حساب جاري ٣-٩٧٨٧٣۶-١٢-٧۴٠۵ بانک مهرايران شعبه صدف به نام سازمان مديريت حمل و نقل بار و مسافر شهرداري همدان واريز نمايند.
۴- مبلـغ اجاره ماهيانه هر يک از واحدها (سوله) در اسناد مناقصه (به پيوست) آورده شده است که اين مبالغ از صورت وضعيت هزينه تعميرات و اجرت کار ماهيانه کسر مي گردد.
۵- برنده مناقصه موظف است سپرده اي معادل٢۵٠.٠٠٠.٠٠٠ ريال ( بابت هر قرارداد) جهت تضمين انجام تعهدات به صورت ضمانتنامه بانکي يا واريز نقدي در هنگام عقد قرارداد در اختيار کارفرما قرار دهد که نحوه وصول و استرداد به تفصيل در قرارداد تشريح ميگردد.
۶- کليه متقاضيان واجدالشرايط مي توانند پس از انتشار آگهي جهت دريافت اسناد از تاريخ٩٨/١٢/٠٣ لغايت٩٨/١٢/١٢ از ساعت ٨ الي ١٣ به امور قراردادهاي سازمان به نشاني: بلوار ولايت – روبروي کلانتري ١۵ رسالت – طبقه سوم –کدپستي: ۶۵١۵٩۴٣۶۵٣ مراجعه و يا اسناد را از نشاني اينترنتي http://ets.hamedan.ir قسمت مناقصه و مزايده دريافت نموده و از تاريخ٩٨/١٢/٠٣ لغايت پايان وقت اداري (ساعت ١۴) مورخ ٩٨/١٢/١٣ پاکات خود را به نشاني فوق الذکر تحويل نمايند.لازم به ذکر است ملاک قبول پيشنهادها حضوري يا از طريق پست بر اساس تاريخ مقرر مي باشد.
٧- حداکثر زمان جهت بررسي پيشنهادها و تشخيص برنده و ابلاغ ٧ روز پس از روز بازگشايي ميباشد. حضور پيشنهاد دهندگان يا نمايندگان آنها در جلسه کميسيون معاملات با صلاحديد کارفرما بلامانع است.
٨- چنانچه برندگان اول و دوم حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتيب اولويت به نفع سازمان ضبط خواهد گرديد.
٩- سازمان در رد يا قبول يک يا کليه پيشنهادات مختار خواهد بود.
١٠- کليه هزينه هاي مربوطه شامل کارشناسي، آگهي روزنامه و غيره بعهده برنده ميباشد.
١١- تاريخ بازگشايي پاکات ساعت ١٠ صبح روز چهارشنبه مورخ ٩٨/١٢/١۴ نشاني: همدان بلوار بديع الزمان- طبقه فوقاني پايانه بديع الزمان- دبيرخانه معاونت اتوبوسراني و پايانه هاي مسافربري مي باشد.
١٢- براي کسب اطلاعات بيشتر با شماره تماس ٠٨١٣٨٢١۴۵۴٢ تماس حاصل نماييد.