شهرداری همدان در نظر دارد به منظور ساماندهی در امور مربوط به نظارت بر تخلفات ساختمانی و جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز، مدیریت توقیف و ترخیص لوازم از متخلفین و همچنین در حوزه مدیریت انضباط شهری و جلوگیری از سد معبر دستفروشان و وانت بارها و نیز مدیریت ماموریتها و کنترل اکیپ های گشت، در کلیه واحد های اداری و عملیاتی ، سامانه نرم افزاری ویژه تهیه نماید. بنابراین از تمامیشرکتهای فن آور، دانش بنیان مرتبط با حوزه تولید نرم افزار که محصول آماده داشته و یا توانایی تولید سامانه ای مطابق با موضوع فراخوان را دارند، دعوت میگردد؛ از تاریخ انتشار این آگهی به مدت ١٠ روز تا تاریخ ٩٩/١١/١٨ نسبت به ارائه شرح خدمات محصول خود (در صورت وجود) يا برنامه زمانبندی جهت تحلیل،تولید، اجرا و پیاده سازی سامانه مورد تقاضا، همراه با کلیه مدارک و مستندات مربوط به توانمندی های خود از طریق پست الکترونیکی و به آدرس پست الکترونیکی @hamedan.irFAVA اقدام نمایند.
ضمائم درخواستی:
١- تصویر آگهی تاسیس، تغییرات، تاییدیه ثبت شرکتها و اساسنامه شرکت
٢-لیست سوابق کاری مرتبط شرکت و تصویر رضایتنامه از کارفرمایان قبلی
٣-تصویر گواهینامههای معتبر اخذ شده (به نام شرکت)
۴- نمودار سازمانی، کاتالوگهای عمومی و هرگونه اطلاعات دیگری که بتواند به بهترین وجه تواناییهای متقاضی را جهت انجام پروژه نشان دهد.
۵- شرح خدمات کامل محصول تولیدی(در صورت وجود محصول) یا طرح پیشنهادی ایجاد سامانه مورد تقاضا
اطلاعات تماس:
برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ٣٢۶۴١٠٠٠-٠٨١ تماس حاصل نمایید.
همچنین میتوانید به وبسایت شهرداری همدان به آدرس www.hamedan.irمراجعه فرمائید.
سایر توضیحات:
شهرداری در رد یا قبول پیشنهادات مختار است.
برای مشاهده سایر اطلاعات جهت شرکت در فراخوان و شرح خدمات مورد نیاز سامانه نرم افزاری مذکور فایل ضمیمه را دانلود کنید.